Agenda gemeenteraad 22 maart 2016

OPENBARE ZITTING

Punt O01- Goedkeuring verslag vorige vergadering

Punt O02- Overheidsopdracht: vaststelling van de wijze van gunnen (open aanbesteding), goedkeuring van het bijzonder bestek, offerteformulier, meetstaat, de indicatieve raming 103.300,00 euro excl. btw en 124.993,00 euro incl. 21% btw (btw medecontractant) voor "Saneren en bouwrijp maken terreinen en afbraak serres Maleizen achter Blauwendries en Zadelbergheide"

Punt O03- Goedkeuring akte “verwerving van onroerende goederen door een openbaar bestuur om reden van openbaar nut”: gratis grondafstand tot aan de voorziene rooilijn door de heer Paul Victor Hemeleers ingevolge stedenbouwkundige aanvraag - Ballingstraat

Punt O04- Goedkeuring akte "verwerving van onroerende goederen door een openbaar bestuur om reden van openbaar nut": gratis grondafstand tot aan de voorziene rooilijn door de heer Jan Germain Van Haute en mevrouw Maggy Bertha Lefever ingevolge stedenbouwkundige aanvraag - Kerkstraat

Punt O05- Goedkeuring akte "verwerving van onroerende goederen door een openbaar bestuur om reden van openbaar nut": gratis grondafstand tot aan de voorziene rooilijn door de heer Geert Alfons Denruyter en mevrouw Marjan Marie Van Haute ingevolge stedenbouwkundige aanvraag - Kerkstraat/Lanestraat

Punt O06- Vaststelling van de Bijdrage voor de Opvang en Transport (BOT) en de Vergoeding Eigen Waterwinners (VEW-bijdrage) met betrekking tot de overeenkomst, afgesloten in het kader van de saneringsverplichting tussen de gemeente Overijse en De Watergroep voor het jaar 2016

Punt O07- Kennisneming besluiten brandweerzoneraad Hulpverleningszone Oost Vlaams-Brabant van 27 januari 2016