Gemeenteraad 21/02

21-02-2017

Vanavond is het weer gemeenteraad.

Benieuwd naar de agenda ?

1. Goedkeuring van de notulen van de vergadering van de gemeenteraad van 31 januari 2017 (GR/2017/0028)
  2. Goedkeuring van de overheidsopdracht 'Aankoop schoolbus': vaststelling van de wijze van gunnen (open offerteaanvraag), goedkeuring van het bijzonder bestek, offerteformulier, meetstaat en indicatieve raming (132 000,00 euro excl. 21% btw en 159 720,00 euro incl. 21% btw) (GR/2017/0001)

3. Goedkeuring van de overheidsopdracht 'Aanleggen fietsvoorziening Overijse - Terlanen': vaststelling van de wijze van gunnen (open aanbesteding), goedkeuring van het bijzonder bestek, offerteformulier, meetstaat, indicatieve raming (976 648,84 euro excl. 21% btw en 1 181 745,10 euro incl. 21% btw), plannen, projectnota en het veiligheids- en gezondheidsplan (GR/2017/0007)

4. Goedkeuring van de akte 'verwerving van onroerende goederen door een openbaar bestuur om reden van openbaar nut': gratis grondafstand tot aan de rooilijn door de heer Luc Lisen en de heer Bruno Lisen ingevolge een stedenbouwkundige aanvraag - Louis Gunsstraat (GR/2017/0002)