Julian Medeleanu

20 juli 1971

• Geboorteplaats:

Boekarest

Ik ben 47 jaar oud en was geboren in Boekarest. Ik had een goeie leven in Roemenië, een job met een multinationale bedrijf, vele vrienden en vele dromen. In 2007, samen met mijn echtgenote, namen wij de beslissing om naar Belgie te verhuizen, omdat ze een baan als jurist bij het Europees Parlement kreeg. Het was en levensveranderende beslissing, voor ons en voor onze familie. Een nieuwe land, een nieuw huis, nieuw jobs, een andere taal. Vanaf het begin, wouden wij in Overijse komen leven, ook als iedereen zei dat hier men moet Nederlands praten. Dat was een uitdaging voor ons en de eerste beslissing was de taal leren spreken. Dankzij aan onze vriendelijke, aangename buren, hebben wij stapje per stapje geleerd over Overijse, haar geschiedenis en gewoonten. De druivenfeesten, de bloemenmarkt, de donderdagmarkt, de Brabantese pijl de druivenkoers - hoe veel wij hier beleefden, hoe blijer waren wij met onze beslissing en dankbaar aan Overijse en de Overijsenaren. En nu, ben ik klaar om terug te geven. Met een ervaring van meer dan 25 jaren als manager in grote bedrijven, en 6 jaren als CEO van mijn eigen bedrijf, welk doel is andere mensen leiders helpen worden, wil ik aan de slag gaan en werken voor u, voor Overijse.

Ik wil mij de komende zes jaren graag inzetten voor:

Mijn Top:

1. Horizontale kangoeroe woning (HKW) & betalbare gronden en woningen voor de hele familie in Overijse

2. Veiligheid in Overijse - meer agenten en meer beveiligingscameras.

3. Gratis wifi-dekking in alle dorpskernen van Overijse

4. Gratis containerpark voor alle Overijsenaren

5. Veilige school omgevingen

6. Hondenlosloopzones